Geen producten (0)

 

Ruilen en retourneren

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!

Kan ik mijn bestellng annuleren?

Als je bestelling nog niet verstuurd is kan dat. Neem dan z.s.m. contact met ons op! 
 

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.

Hoe kan ik mijn aankopen ruilen of retourneren?

Bij de webshop van de Wereldwinkel kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt je producten per post retourneren, de kosten voor de verzending zijn voor eigen rekening. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Het is mogelijk om je product te ruilen of retourneren in de winkel.

Product beschadigd, of niet compleet?

Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je een nieuw, onbeschadigd of compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.